11 Şubat 2018 Pazar

Procsin Bakım Yağları / Cil- Saç - Göz Çevresi - Tırnak

Herkese Merhaba,

Günün 4 konuğu Procsin'in farklı amaçlar ve ihtiyaçlar için geliştirdiği 4 bakım yağı. Bir süredir deneyimliyorum hepsini. Haydi başlayalım deneyimlerimden bahsetmeye;


*Procsin Clin Oil Cilt Bakım Yağı 22ml (Turuncu):
22ml'lik damlalıklı cam şişede oldukça konsantre bir ürün. Cildi sıkılaştırmayı, cildin doğal nem dengesini korumayı ve cildi yenilemeyi vaat ediyor. Temiz cilde günde iki kez dairesel hareketlerle uygulanabileceğini belirtilmiş. Ürünün tüm vücutta ve yüzde kullanılabileceğini, emiliminin hızlı olduğunu, paraben içermediğini, yağlı his oluşturmadığını, nem kaybını önlediğini ve güneş sonrası cildi yatıştırdığı ambalajında belirtilmiş.
Gelelim benim deneyimlerime...


 Ürünü ışıltılı bir görünüm için fondötenime veya bb kremime bir damla karıştırarak, kurumuş krem farlarımı tekrar kullanılabilir hale getirmek için 1 damla ekleyerek, makyajdan önce 2 damla kadar tüm cildimi nemlendirmek için ve gece bakımımda cildimi temizledikten sonra 2 damla kadar cildime tampon hareketlerle uyguladım. 
Herhangi bir sivilcelenme ya da olumsuz durum oluşturmadı cildimde, ki en çok korktuğum şey buydu. Karma bir cildim var bu yüzden cilt yağlarına karşı temkinli oluyorum. Cilt bakım yağını neredeyse her gün makyaj süngerime damlatarak daha ışıltılı cilt makyajları yapabiliyorum. Ten ürününüzün cildinizle daha kolay bütünleşmesini sağlıyor. 

Procsin cilt bakım yağının; verdiği nemi, ışıltıyı sevdim. İçeriğinde kalendula(aynısefa) yağı, lavanta, biberiye, papatya yağı, A ve E vitamini var. Fresh bitkisel bir kokuya sahip. Özellikle makyaj öncesi ve gece cilt bakım rutinimde severek kullanıyorum.


*Procsin Nail Care Tırnak Bakım Yağı 22ml (Pembe):
Yine cam mini şişesi ve damlalıklı ambalajı ile pratik kullanım sağlıyor. Tırnaklardaki kırılma ve soyulmaları engellemeyi, tırnak etlerini korumayı, tırnakları beslemeyi, nemlendirmeyi vaat ediyor. Manikür öncesi ve sonrasında haftada en az 1 kez kullanılabileceği belirtiliyor. İçerisinde ayçiçek yağı, tatlı badem yağı, kayısı çekirdeği yağı, limon yağı, fındık yağı, aloe vera yağı var. 

Çok sevdiğim ürünlerden biri oldu. Tırnak etlerimi geriye itmeden önce tırnaklarıma damlalık yardımı ile 1'er damla damlatarak, tırnak etlerimi ve tırnağımı bu yağ ile ovalıyorum. Ardından portakal çubuğu ile geriye itiyorum böylece tırnaklarım daha bakımlı görünüyor. Manikürümü bu sayede tırnak etlerimi kesmeden yağ ile yumuşatıp iterek pratik bir şekilde gerçekleştiriyorum. Gerçekten tırnaklarıma çok iyi geldi bittikçe alacağım ürünlerden biri.


*Procsin Q10 Eye Oil Göz Çevresi Bakım Yağı 22ml (Mavi):
İçerdiği vitaminler ve enzimlerle göz çevresindeki kırışıklıkları onarmayı, göz çevresine canlı görünüm vermeyi ve cilt esnekliğini sağlamayı vaat ediyor. Günde iki kez parmak uçları ile masaj yaparak uygulanması tavsiye ediliyor. İçeriğinde ayçiçek yağı, Q10, aynısefa yağı, papatya yağı var. 

Ürünü cilt temizliğinden sonra sadece gece bakımımda, damlalıkla 1 damla alıp her iki göz altıma yarım damla gelecek şekilde bölüştürüp parmak uçlarımla pıt pıt masaj yaparak uyguladım. Göz çevresi çok hassas, ilk kez yağ uyguladım bu bölgeye, biraz da çekinerek kullandım. Ancak kullandığım süre boyunca göz altlarımı güzel nemlendirdi herhangi olumsuz bir etkisi olmadı.


*Procsin Keratin Hair Care Oil Saç Bakım Yağı 22ml (Kahverengi):
Boyalı ve ince telli saçlar için üretilen Keratin saç bakım yağı; saçlardaki elastikiyeti arttırmayı, saçların daha yumuşak, güçlü ve pürüzsüz olmasını sağlamayı vaat ediyor. 
Islak saçlara parmak uçları ile masaj yaparak uygulanması tavsiye edilmiş. Keratin zaten saçın ve derinin yapısında da olan bir içerik bu yüzden keratinli ürünleri hep sevmişimdir. 

Gerçekten saçlarıma iyi geliyor bu keratin denen şey. Procsin Keratin Saç bakım yağını duştan sonra 2-3 damla kadar avucuma damlatarak saç uçlarıma ve boylarına uyguladım. Saçlarımı yumuşattı verdiği parlaklığı ve sağladığı bakımı sevdim. Bittikçe alırım bu saç bakım yağından.

Genel olarak denediğim Procsin bakım yağları ile düşüncelerim böyle, umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Özellikle saç, tırnak ve cilt bakım yağlarını denemenizi öneririm. 

Seviler, 
Damla❤



4 yorum:

  1. 18 yaşındayım göz yağı kullanabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir damla kadar yağı, yüzük parmağınızla 2 ye bölerek göz çevrenize C şeklinde uygulayabilirsiniz. Yağlı göz kapaklarınız varsa daha ince yapılı kremler kullanmanızı öneririm.

      Sil
  2. Merhaba keratin bakım yağını kullandıktan sonra durulama yapıyor musunuz yoksa duştan sonra kullanıp öylece bırakıyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yağı tüm saçımda bekletip, yıkayıp, duruluyorum. Ya da bir iki damla kadar sadece uçlarıma sürüyorum, fön sonrası

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...