14 Ekim 2017 Cumartesi

Uygun Fiyatlı Çanta Parfümüm - Ulric De Varens Divine Issime

Herkese Merhaba,

Uygun fiyatlı çanta parfümümden bahsedeceğiz bugün. Genel olarak sevdiğim kokulara baktığımda içeriğinde ya yasemin ya da ambere mutlaka rastlıyorum. 


Ulric De Varens'in bu kokusu da çanta formundaki şişesiyle mağazada dikkatimi çekmişti. Kokusu da hoşuma gitti, hatta birkaç kez testerını bileğime uygulayıp kalıcılığını ve kokunun tenimdeki değişimini deneyimledim. Gratis'te ikili avantajlı paketi görünce de kaçırmadım. Paket 30ml çanta formlu parfüm ve 20ml de kalem formundaki halinden oluşuyordu, fiyatı 26 liraydı. Yani 26 liraya 50ml parfüm almış oluyorsunuz. Oldukça uygun buldum.


Gelelim kokuya; Divine Issime parfümünün üst notalarında; mandalina ve pembe dut, orta notalarında; portakal çiçeği ve tonka taneleri, alt notalarında ise sümbülteber, yasemin, paçuli ve vanilya var. Koku fresh ve temiz başlayıp, çiçek kokuları ile sizi sarıyor, alt notalarındaki paçuli ve yasemin ile de koku yolculuğunu tamamlıyor. Hiç beceremiyorum şu koku tarifini de:)


Kokuyu amatör bir dille tarif etmem gerekirse, çiçeksi başlayıp, kadınsı mistik bir kokuya dönüşüyor. Aldığım en baskın koku yasemin ve paçuli oldu benim. Çiçeksi naif başlasa da alt notalarındaki karışımla ile karakterli bir kokuya dönüşüyor. Çiçeksi derken, otsu çiğ çiçek çiçek devam etmiyor koku, hoş bir hal alıyor. 


Kalıcılığını gün boyu hissettim, ancak ertesi gün giysilerinizde kalan bir kalıcılık söz konusu değil. Parfümü bir iki fıs sıkmayı değil; benim gibi bol bol parfüm sıkmayı hatta parfümle yıkanmayı seviyorsanız günlük kullanılabilecek çok güzel bir koku derim. Ki kendisi benim en sevdiğim çanta parfümüm oldu şu aralar, 20ml'lik kalem formunu yanımdan ayırmıyorum. 

Çanta şeklindeki parfüm şişesini de çok şık buldum. Siz de çiçeksi mistik kokulardan hoşlanıyorsanız, Divine Issime'yi mutlaka bir koklayın derim. Kokunun farklı renkte şişeleri ve çeşitleri de mevcut, hatta pembelisini de gördüm; ama benim favorim bu oldu.


Üst notalar: Mandalina, Pembe Dut
Orta Notalar: Portakal Çiçeği, Tonka Taneleri
Alt notaları: Sümbülteber, Yasemin, Paçuli,Vanilya

Sevgiler,
Damla❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...