1 Ocak 2017 Pazar

Blogger Hediyeleşme Etkinliğimiz

Herkese Merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde kocaman, güzel bir paket aldım. Sevgili Büşra'nın (@amayuzuncokguzel) düzenlemiş olduğu blogger hediyeleşme etkinliğine katılmıştım. Etkinlik partnerim ise çoook severek takip ettiğim arkadaşım Sevgili İrem (@benrujumvealligim) oldu.



O kadar detaylarla dolu, süslü bir paket ki 3 gün yazabilirim bloguma:) Ama bugün bol fotoyla kısaca bahsedeceğim. İrem kalbinin güzelliğini, cömertliğini yansıtmış resmen çok teşekkür ediyorum güzel arkadaşım. İçinde yok yok! Haydi başlayalım incelemeye;


*İlk olarak Nascita'nın fırça temizleyicisi dikkatimi çekti, denemek istediğim bir üründü. İlk fırsatta deneyeceğim.

*Body Care'in çilekli şampuanı ise minik ambalajlı ve misss gibi kokuyor. Çilek kokusunu çok severim zaten.

*Carnival ışıltılı vücut kremi ise altın ışıltılar içeren kokoş bir krem, bunu da ilk kez deneyeceğim.

*Huncalife'tan delight therapy narlı kil maskesinin kokusu çok güzel.

*Havilland yağsız kremden ise İrem çok bahsetmişti. Eczane ürünü, nostaljik bir krem, en merak ettiklerimden biri.


*Le Petit Marseilias 'ın tatlı bademli duş jelini zaten severek kullanıyordum, bakım sabununu ise ilk kez deneyeceğim.

*Omega Kirpik bakım yağı da ilk kez kullanacaklarımdan, içerisinde E vitamini, Argan ve Keratin yağı var. Gerçekten çok merak ettiğim ve şu sıralar ihtiyaç duyduğum bir ürün. Hemen denemeye başlayacaklarımdan.


* 2 adet yumuşacık kıllı far fırçası. Pembe olan İrem'in bahsettiği kadar yumuşak gerçekten bayıldım.

*Solingen'in bu kalpli süngerleri ise çok tatliş değil mi? Ay kullanmaya kıyamam ben bunları:)

*Eda Taşpınar Mineral Spa Therapy duş jeli ise yine çok denemek istediğim bir üründü. Güneş kremlerini çok sevdiğim Eda Taşpınar'ın duş jellerini denemek için sabırsızlanıyorum:)


*Fuss Wohl ise topuk taşı ayak bakım ürünü.

*Huncalife'in şık ambalajlara sahip Gleam serisinden bu mor farı ise İrem'in paylaşımlarında görüp çok beğenmiştim. Canım bana da almış yaaaa❤ O kadar ince düşünülmüş ve detaylı bir paket ki😍 
Peki, rengin güzelliği...


*Flormar'ın çok güzel farklı tonlardan oluşan pudrası. Pembe tonlusu elimde vardı, bej tonlu olanı da severek kullanacağım.


*Flormar'ın 406 numaralı dörtlü far paleti ise yine çok beğendiklerimden.

*Tırnak süslerine ise ayrıca bayıldım, pembiş leoparlı mı dersiniz, desen stikerları mı dersiniz...

*Essence'in 10 dance mauve tekli göz farı. Işıltılı ve yumuşak dokulu.

*Yine huncalife'dan Oje matlaştırıcı top coat, Color Illusiaon serisinden köpük gibi bir fondöten ve tam bir kış rengi mat ruj.


*Cashmere el kremleri ise ambalajları ile ayrı portakal çiçeği & orkide, vişne kokuları ile ayrı sevdiklerimden.



*Gabrini 02 sevdiğim gül kurusu tonda mat yapıda bir likit ruj.

*Daha önce de kullandığım Golden Rose'un bu çilekli parlatıcısı bana hala lise yıllarımı hatırlatıyor. Hangimizin yoktu bu parlatıcılardan:)

* Pembiş kasa ve gül yaprakları da bu kocaman süslü paketin içindeydi. 


Ambalajlar simlerle, süslerle, şeker formlu yeşilli pembeli özenli paketlere sahipti. Hatta bol bol fotoğraflamıştım ancak bir aksilik sonucu hepsi silindi. Yerine Snapchat'te amatörce paylaştıklarımdan bir kolaj yaptım sizler için. Fotoğraf kalitesi amatörce olsa da el emeğini görün istedim. Bir de hediyemi açar açmaz yediğim Bebeto şekerleri:)


Bu arada Huncalife ürünlerine ulaşmak için İrem'le irtibat kurabilirsiniz, Huncalife danışmanı kendisi.


*İrem'den sıkça duyduğum Eveline kozmetiğe ait 3'lü bir set de vardı. Eyeliner'ı denedim şimdilik, oldukça kalıcı, maskarayı da çok merak ediyorum.

*Akad kozmetikten Manolya kolonyası da ennn sevdiklerimden, gerçekten parfüm gibi bir kokusu var. Bittikçe alırım ben bundan, parfümlerini de severek kullanıyorum Akad kozmetiğin.

*Işıltılı her şeyi çok seviyorum, İrem de bunu fark etmiş olacak ki süslü parçalar seçmiş bana. Simli çoraba, simli muma ve altın ışıltılı makyaj çantasına ba- yıl- dım.


*Kolye ve küpe de eklemeyi unutmamış, ayy İrem her şeyi düşünmüşsün yok yok, çok şımardım.

*"Güzel kok" mottolu paketten ise Nyc 675 parfüm çıktı. Meyveli tatlı bir koku çok sevdim.



*Ve rengarenk ojeleri de unutmamış. Soldan sağa; Flormar FC10 Penthouse, Gabrini nude matte 10, Gabrini nude matte 03 ve Golden Rose color expert 74.

*Solingen'den çift uçlu bir törpü

*Minik kalp mandallar ve hasır iplerle süslü bir dolu tester paketi. Aralarında denediklerimin yanı sıra ilk kez deneyeceklerim de var.


Size söylemiştim bu hediye paketinin içinde yok yok. Deneyimledikten sonra tek tek de blogumda ele alacağım hepsini. Merak ettikleriniz varsa yorum olarak bırakırsanız, öncelikle onları denemeye çalışırım:)


Ve en önemlisini sona sakladım. Sevgili İrem'in güzel notu, çok duygulandım. Tekrar çok teşekkür ederim güzel arkadaşım; emeğine, güzel yüreğine sağlık.



Sevgiler, 
Damla❤

Etkinliği düzenleyen arkadaşım Sevgili Büşra'nın 
* İnstagram hesabı için tıklayınız
* Blogu için tıklayınız

Ve bana bu güzel paketi hazırlayan Sevgili İrem'in 
* Blogu için tıklayınız
* İnstagram hesabı için tıklayınız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...