12 Mart 2016 Cumartesi

Bh Kozmetik Alışverişimle İlgili Sık Sorulanlar

Merhabalar

Mutlu Cumartesiler herkese!

O kadar çok soru aldım ki genel bir cevaplama yapmak istedim canlar.

Sık Sorulan Sorular

1-Bh kozmetik nedir, kimdir? İlk kez duyuyorum.
-Yerel Amerika kozmetik markası Bh kozmetik, hayvanlar üstünde test yapmayan doğaya saygılı bir marka. Ürünlerin fiyatları oldukça makul 8-14$ arasında far/allık paletleri, 20$ civarı fırça setleri var; buna rağmen ambalajları şık ve ürünler oldukça pigmentli. En çok makyaj paletleri ile tanınıyor. Ünlü make up vloggerların tercih ettiği bir marka; benim takip ettiklerim arasında Nikkie Tutorials, Carli Bybel, Shaanxo ve Missy Lynn geliyor. (İsimlerin üzerine tıklarsanız, bu güzellerin instagram hesaplarına ulaşabilirsiniz.)
Dönem dönem de paletler çok indirime giriyor. Yine firmanın dönemsel olarak 25$-50$ miktarında alışverişlere hediyeleri oluyor.




2-Nasıl satın alabilirim?


-Öncelikle Bhcosmetics.com sitesine girip üye oluyorsunuz. Ardından alışveriş süreci başlıyor. Paypal ya da sanal kartla ödeme yapmanızı tavsiye ederim. Ben sanal kart kullandım. Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar tekrar belirteyim. Zaten adres bölümüne geldiğinizde USA eyaletlerinden birini seçmeniz istendiğinde Türkiye seçeneği olmadığını göreceksinizdir.

3-Ürünleri beğendim, satın alma seçeneklerim neler?
-Bh kozmetik USA merkezli bir firma olmasına rağmen internet üzerinden daha çok satış yapıyor, mağazalaşma oranı az. Genelde 25$-50$ arası ücretsiz kargolama ve hediye seçenekleri oluyor. Örneğin ben alışveriş yaptığımda fırça seti hediye veriliyordu; şimdi göz farı paleti hediyeymiş:) Ancak Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar. Bu durumda birkaç seçeneğimiz olabilir;
*Yurt dışında olan, yurt dışına gidecek bir yakınımıza kargolatmak ve onun Türkiye'ye getirmesini ya da göndermesini sağlamak.
*Yurt dışına gittiğimizde fırsatı değerlendirmek.
*Borderlinx, Amerika'dan iste gibi sitelere üye olmak. Bu ve benzeri siteler belirli bir ücret karşılığında size Amerika'dan bir adres verir ve belirli bir ücretle ülkenize gönderim yapar. Hakkında çok yorum okuduğum ama deneyimlemediğim bir süreçtir kendisi. Ancak alınan ücret sürece değer mi, riskleri nedir, iyi ölçüp biçmek lazım.
*Ülkemize gönderim yapan internet sitelerinden satın almak, ebay gibi...
*Bir diğer seçenek, İstanbul Marmara Forum Alışveriş merkezinde Bh kozmetik standına uğramak; hatta jimoda.com olarak internet satışları da var. Fiyatlar ülkemizdeki vergilendirme ve kar marjları ile ne yazık ki yurt dışındaki gibi değil. Sephora'ya aşina olanların bileceği üzere:( Ama fiyat mühim değil, diğer seçenekler de mümkün değil diyenler için bir alternatif olabilir. Aradaki fiyat farkı şöyle ki 12$'a yani yaklaşık 36 liraya aldığım ürün, vergilendirme sistemi ve kar marjlarıyla 75 lira kadar. Sizlere tavsiyem Bh kozmetiğin orijinal sitesindeki fiyatlar ile Türkiye'deki fiyatları karşılaştırarak alışveriş yapmanızdır.
Bh kozmetik sitesi için tık tık...



3-Ürünleri nasıl, beğendiniz mi?

-Aldığım paletlerde allık, far ve aydınlatıcı ürünleri deneyimlediğim sürede çok beğendim. Özellikle Carli Bybel palet ve Missy Lynn paleti çok sevdim. Ürünler oldukça pigmentli yumuşak dokulu. Bazılarının ambalajı karton ve mıktanıslı iken, bazıları ince plastik yapılı. Baked far ve aydınlatıcıları çok başarılı, yoğun ışıltılı. Hayvanlar üzerinde test yapmadığını da vurgulayarak gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.


4-Fırçaları nasıl kullandınız mı, biliyor musunuz?
-Fırça seti almadım; ancak firma 50$'lık alışverişime istinaden 4'lü göz fırçası hediye etti. Kılları çok yumuşak, metal ve ahşap gövdesi kaliteli. Üstelik promosyon bir ürün bunlar. Ve piyasadaki çoğu fırça markasını deneyimlemiş biri olarak şunu söyleyebilirim ki, ben bu zamana kadar fırça değil keçe kullanıyormuşum. Çok beğendim. İstek listemde kesinlikle bir fırça seti yer alıyor artık.

6-Müşteri temsilcileri nasıl, ilgililer mi?
-Aslında makeup revolution ile bh kozmetik arasında kalmama rağmen her ikisine de aynı gün mail attım. Otele gönderim sağlayıp sağlayamayacaklarını sordum. Çünkü bazı firmalar otele gönderim yapmayabiliyor. Akşam attığım maile Bh kozmetik 2 saat sonra cevap maili atarken, makeup revolution 2 gün sonra cevapladı. Tercihimin tek sebebi değil tabi ki bu hız; ancak işini ciddiye alan firmaları da severim. Çok ilgili ve hızlı cevap veriyorlar. Orta düzeyde İngilizce bilmeniz de bu durumda yararınıza olacaktır.

Merak ettiğiniz başka sorularınız varsa ve yorum olarak bırakırsanız en kısa sürede cevaplayabilirim.


Detaylı diğer Bh kozmetik yazımı okumak için tık tık...


modamlablog1@gmail.com


Sevgiler...

Damla


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...