2 Mayıs 2015 Cumartesi

Batiste Kuru Şampuan Wild ♥



Merhabalar, 
Sırada Batiste kuru şampuan var.
Batiste kuru şampuan benim ilk kuru şampuan deneyimim oldu. O yüzden farklı bir ürünle kıyaslama yapamayacağım. Yağlı saçlara sahibim, bir yandan avantajları olsa da hızlı uzaması gibi; dezavantajları da var çok sık yıkama problemi ve buna bağlı saç dibi kuruluğu gibi.
Bulduğum çözüm ne kuru şampuan:) 



En azından yıkama süresini uzatarak hem günü kurtarıyor hem de sık yıkamaya bağlı dip kuruluğu ve kuruluğun bir etkisi olan kepeklenme sorununu ortadan kaldırıyor.

Gelelim Batiste yorumlarıma, İngiltere'nin 1 numaralı kuru şampuanıymış,onun yalancısıyım:) Şaka bir yana kuru şampuanlara başlarken en iddialısıyla başlamış oldum. Benim gördüğüm kadarıyla 5 çeşidi var. Original, Tropical, Fresh, Wild ve XXL volume:)




Nedendir bilmediğim ekstra hacim veren XXL volume'in fiyatı diğerlerine göre bir tık daha pahalıydı.2 liraydı aradaki fark yanlış hatırlamıyorsam.

Ürünü 30cm uzaktan saç diplerime püskürttüm, oluşan pudralı beyaz görünümü parmak uçlarımla dağıttım. Taaa da gerçekten de hacimli saçlar hazır. Tabi ki yıkanmış kadar olmasa da günü kurtaran temiz bir görüntü yakaladığımı, verdiği hacmi ise çok sevdiğimi söyleyebilirim. 


Bendeki leopar dış yüzeyli Wild'in kokusu şekerli. Koku hassasiyeti olanlara tropical, fresh, orginal çeşitlerini; kuru şampuan konusunda emin olamayanlara ise öncelikle küçük boy denemesini öneririm.


   Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...